W cztery punka strony / Punk around the world

audycja internetowa w Radio Underground (każdy wtorek 18:00-20:00). teraz również na facebooku.
Poniżej player :) Panel pozdrowień.

Radio Underground

OTWÓRZ RADIO UNDERGROUN PLAYER W NOWYM OKNIE (z nazwą zespołu i utworu)

RADIO UNDERGROUND PLAYER

wtorek, 12 listopada 2013

Dziejsza audycja odwołana i przełożona na za tydzień!

Witam Was!



Dzisiaj niestety nie będę mógł poprowadzić audycji, bo miałem milion spraw i nie zdążyłem odrobić pracy domowej z historii punk rocka i nie przygotowałem się na dzisiejsze zajęcia, które miałem prowadzić :/ Odrobię to w następnym tygodniu przy okazji audycji o punk rocku z Wysp Owczych! Na pocieszenie dodaję linka do filmu dokumentalnego "Punk in Africa" na którego polowałem już kawał czasu!

PUNK IN AFRICA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz